Synerity Supportvillkor

Ändrad den Ons, 31 juli vid 3:49 E.M.

Tjänstebeskrivning Synerity Support 

När ni köper leverantörernas licenser via Synerity ingår support så länge licenserna är giltiga. Supporten ges på svenska under svensk kontorstid.  

 

Syneritys support-team hjälper till med felanmälningar till leverantörerna, tips på felsökning och åtgärder samt bevakning av rättningar från leverantörerna.

  

I tjänsten ingår

  • Mottagning av felanmälan 
  • Svar på grundläggande frågor, hjälp till själv-hjälp
  • Rapportering av fel till leverantören 
  • Bevakning av felrättningar från leverantören

I tjänsten ingår inte 

  • Utbildning och handhavandefrågor 
  • Felsökning
  • Förändringar i installationer eller konfigurationer 
  • Utveckling eller anpassning

    Dessa saker gör vi gärna som konsulttjänster. 


Att tänka på innan kontakt med Synerity Support

  • Kontrollera med officiell dokumentation från Freshworks.
  • Sök gärna efter relaterade inlägg på Freshworks community.
  • Någon form av felsökning bör ha skett så att ärendet till Synerity support kan hänvisa till vilka åtgärder som vidtagits för att lösa eller beskriva problemet.
  • Avgör och redogör för Synerity Support om detta fel uppträder för en eller flera användare, på en eller flera enheter etc.

Om problemet kvarstår efter att ha samlat in denna information, sammanställ vad ni hittat för att vi ska kunna

lösa problemet så snabbt som möjligt.


Väg in 

Registrering av ärenden kan ske via dessa kanaler: 

 

Synerity support är tillgänglig under kontorstid dvs vardagar 08:00-17:00.  

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov